ESP ~ Promosi Best Sepanjang Oktober ini!

Salam...
Yeay.. Alhamdulillah bulan ni Shaklee keluarkan promo ESP. Sangat berbaloi² untuk borong ESP. Kepada semua customer saya yang berminat untuk dapatkan ESP dengan harga special bole contact saya okey.

ESP ni merupakan Best Seller, Hot Stuff dan mmg favourite ramai la. Pada yang nak kulit cantik, weight management, hamil, menyusukan anak dan ingin kekal bertenaga mmg bagus amalkan ESP ni. Sempena bulan promo ni, rugi sangat kalau tak grab ye sbb dah lama Shaklee tak kuarkan offer ni. Expired date untuk stok yang baru ni ialah Jun 2014. Expired date offer ni 31 October..Jeng²...

Jom sekilas tentang ESP...  

SIAPA YG PERLUKAN ESP?

Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : As energy booster (kalau minum pagi2 tu.terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonuslah for weight management)
Lelaki : Protect from any disease (heart,cancer,etc)
Ibu mengandung : For a healthier pregnancy- well grown fetus ; membantu mengurangkan ketakselesaan ketika hamil
Ibu yang menyusu: Membantu menggalakan dan mengekalkan pengeluaran susu . Dan yg bestnya, pengambilan ESP konsisten sepanjang penyusuan susu ibu,dapat membantu pekembangan fizikal bayi secara sihat
Wanita: Keanjalan kulit.. Awet muda gitu..(protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).
credit : mamafaiz.com

** Jangan segan, jangan malu contact saya untuk mengetahui lebih lanjut ttg ESP..Dapatkan harga istimewa dari saya. 

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment