Energizing Soy Protein - ESP

Salam...

Sekarang ni kan, every day mesti nak minum ESP. Tak kisahla minum bersama air suam, mix dgn milo, blend dgn susu segar + kurma + badam ke.. Sbb rasa best sangat sejak amalkan ESP. Apa yang bestnya pada saya? Perbezaan ketara yang saya dapat rasa ialah..saya rasa kulit saya makin sihat, susu badan saya makin meriah, dan badan saya lebih bertenaga. Selera makan? Makin baik =) 

Disebabkan rasa best sangat ESP ni, jadi saya letak satu canister kat ofis, satu lagi kat rumah. So, kalau kat ofis, selesai satu sesi mengepam (oh ye..saya pengepam tegar @ ofis =p) saya akan minum segelas milo suam yang dicampur dengan ESP. Mmg terbaik. So, next sesi susu masih meriah =) 

Today, saya akan kongsikan keistimewaan ESP Shaklee =)
Credit to mamafaiz.com

Keistimewaan dan fakta tentang ESP
  • Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.
  • Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana iamengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian
  • Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.
  • Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP(Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna.Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones
  • Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafien. 
Nanti saya share lagi kebaikan ESP ni ye.. Rasa dah tak sabar² nak g pam susu ni..hehe. 
Hubungi saya untuk maklumat & konsultasi percuma =)

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment